Bah nak ikutttttttt....

Wednesday, July 18, 2012

Salam semua...

Drama tragis inilah yang paling mama tak tahan nak tengok...sedih ok...
Papa keluar rumah semalam lepas maghrib. Mama kat dapur nak masakkan dinner dia. Dia kejar papanya sampai ke pintu depan. Sungguh syahdu dengar suara dia merayu nak ikut...pa pa..bahhh..uwaaaaa...siap ketuk2 pintu dengan harapan papa dia akan muncul disebalik pintu tu....sedih sesangat....

Papa pun satu, keluar main redah je...tak salam ngan anak, tak cium anak...lain kali jgn buat lagi. Rizqin dah pandai nak ikut..kesian dia...


Dia ketuk2 pintu2 sekuat hati...panggil papa nya...


Pastu ketuk pulak pintu bilik..tak muncul jugak


Last2 harapan hanya tinggal harapan. Papa pergi tanpa kucupan untuknya. Dia pun berpatah balik kerana putus asa.


Mama sambut, peluk & cium dia. Pujuk dan akhirnya dia mengalah...Redha....


2 comments:

h a p r a q said...

sian rizqin...

untie z said...

sedih le..kecik cmtu pun dah tau ek

Post a Comment

Terima Kasih komen kat sini...datang lagi...