Harga Minyak Ron95 Naik lagi ....

Wednesday, October 1, 2014


Salam semua...

Ramai yang terkejut dan melahirkan rasa marah dengan kenaikkan harga minyak RM 0.20 semalam. Harga terbaru RON 95 hari ini ialah RM2.30 seliter berbanding RM 2.10 seliter.

Saya yakin korang pun 'naik angin' bila mengetahui pengumuman kerajaan yang mengurangkan subsidi bahan api. Kos sara hidup pada masa sekarang pun sudah tidak tertahan lagi, kini ditambah lagi beban kenaikkan petrol.

Dan pastinya, kenaikkan ini sekaligus akan mendorong kenaikkan semua harga barang keperluan yang lain. Suka atau tidak suka, nak atau tak nak, kita terpaksa hadapi realiti yang duit gaji kita sudah semakin kecil nilainya.. Setuju?

Bagaimana korang boleh berdepan dengan kerumitan ini?

Anda ada 2 pilihan saja:
1. Jimatkan perberlanjaan
2. Tingkatkan pendapatan.

Masalahnya, apa lagi yang nak dijimatkan kalau gaji yang ada pun sudah tidak cukup? Banyak perbelanjaan yang sudah kita potong semata-mata nak berjimat. Sampai tidak ada apa lagi yang boleh dijimatkan. Ikat perut lagi adalah..


Mahu tak mahu, kita kena tingkatkan pendapatan. Kita terpaksa mencari satu jenis bisnes yang boleh memberikan kita duit. Itu saja caranya untuk memastikan kelangsungan hidup kita. Tetapi masalahnya pula, bagaimana nak berniaga dengan kos paling minimum, mudah dah kurang risiko?


Bisnes yang terbaik boleh saya sarankan ialah buat bisnes Tone Excel!
Bila saya memperkatakan tentang Tone Excel, bisnes yang untungnya sekupang dua ni, ramai yang gelak-gelak dengan ketawa sinis. Ramai juga yang memperlekeh-lekah sambil berkata...

"Alah, apa la sangat dengan tone excel ni, bisnes sen-sen je bila nak untung?"
"Tak minat lah bisnes untung ciput, buat lekeh je.. Tak payahlah."

Tetapi, tahukah anda?

Kalau anda topup RM 10, saya akan dapat RM2.60..
Kalau anda topup RM 50, saya akan dapat RM13..
Kalau anda topup RM 100, saya akan dapat RM26..
Itu baru sorang. Kalau ada 100 orang yang topup RM100 sebulan, saya dah dapat RM 2,600..

Harus diingat komisen yang saya dapat ini bukan ditolak dr nilai top up anda, tetapi company TONE EXCEL yang membayar terus ke dalam akaun saya 3 kali sebulan iaitu 1hb,11hb & 31hb. 

Saya sudah masuk 9 bulan dalam bisnes ini...sejak Februari 2014 saya sudah tidak perlu lagi keluarkan duit gaji untuk beli top up kerana komisen saya yang membayar untuk saya. Setiap bulan saya hanya perlu keluarkan RM60 utk dapatkan pakej internet 1G,call & sms. Income yg saya dapat lebih dari RM60 yang saya keluarkan utk top up. Duit tu boleh bayar insurans dan tampung perbelanjaan yang lain.

Itu kalau saya, sekarang persoalannya ialah tentang anda.
Bagaimana pula anda? Dah buat ke belum..?

Kalau anda nak tahu...
Bisnes untung sen-sen ni jugalah yang membuatkan Mazelan Abas incomenya hampir mencecah 7 angka sebulan. Kak Jah incomenya 6 angka sebulan. Yazid Daud incomenya 6 angka, Zamri Nanyan incomenya 5 angka, ribuan orang yang lain 4 angka, dan berpuluh ribu ahli Tone Excel yang lain 3 angka..

Jom sertai saya, dan saya akan pimpin tangan anda, bimbing anda untuk buat duit dengan bisnes ni.
Kalau anda rasa marah dengan kenaikan harga minyak 2 kupang tu, anda WAJIB buat bisnes Tone Excel ni.

Korang boleh klik link dibawah utk bagi korang lebih faham tentang bisnes ini.

Hubungi Mama Rizqin untuk pertanyaan lebih lanjut bagaimana dengan handphone anda boleh buat duit.

*** Bisnes ini adalah bisnes yang sangat mudah untuk buat duit.


0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih komen kat sini...datang lagi...