DIY merobek poketku..

Tuesday, September 30, 2014

Salam semua...

DIY bersiaran lagi....minggu lepas mama Rizqin ke DIY MBO klang lagi...
Pergi ke sana mencari kabinet mat palkodot macam fiza sioca punya....bila pergi sana mcm2 kaler ada...sampai tak tahu nak pilih yg mana...rambang mata ok sebab cantik2 & harga mampu milik...
hanya 2.90 segulung. Murah tak ? Murah giler kan...mama Rizqin beli 2 aje.



Inilah dia DIY di MBO klang. Kiri kanan penuh rak barang...pergi sini memang tak pernah puas...
Sebelah kiri..barang2 hardware, brg2 kereta, brg2 peralatan dapur.
Sebelah kanan, pinggan mangkuk, brg toilet,stationery,mainan dan mcm2 lagi.
Pergi sini baik pergi sorang2...boleh layan mata dan kehendak diri. Kalau bawa anak asyik terkejar2 dgn dia aje, confirm tak sempat nak tgk semua rak...sbb kat sini ada lebih kurang 30 rak kot...anggaran saja...bayangkan....seronok sgt pergi sini....cuci mata, cuci duit.


Ini plak rak segala mcm kotak...semua cantik2...mam mencari yg 3 sekawan tapi tak de...cuma ada kembar 2 aje..tak mahu lah....


Berkenan sangat dengan yg ini...mcm2 boleh letak....


Hasil rembatan mama Rizqin...


Dengan RM32, boleh dapat kesemua di bawah.....13 items....cabinet mat berkenan dgn warna biru, kuning. Lampu 2.50, cup stand 7.50,basket biru 4.50..yang lain2 semuanya bawah RM2...berbaloi2....
Kalau ke Daiso ni hanya dapat 6 barang sahaja....


Dicadangkan pergilah ke DIY...anda confirm tak bawa balik tangan kosong. 
Dengan RM10 boleh bawa balik 8 -10 barang ok...
Mama Rizqin dah banyak kali pergi, memang tak pernah puas.Macam memanggil2 DIY ni...suruh datang lagi. Memang merobek poket ku....

4 comments:

E-ta said...

salam singgah...memang seronok beli-belah di Diy ni...tak sabar nak ke Diy Seksyen 13...

Atieshah Ventures said...

Belum berkesempatan nak pegi lagi .....bila tau mcm mcm ada ...seronoknya x sabar dah nak melabur kat D.I.Y...

Fizah said...

tempat peberet iols :)

Mama Rizqin said...

E-ta-dah pergi ke?..memang best pergi sini.
Atieshah Ventures- tak menyesal melabur disini....
Fizah-sama ler...klu boleh tiap2 minggu nak pergi...rindu aje kat DIY ni...hehehe...asyik melambai2 suruh datang lagi...

Post a Comment

Terima Kasih komen kat sini...datang lagi...