Walker Rizqin

Friday, June 22, 2012

Malam tadi, gigih memujuk papa rizqin belikan Rizqin walker. My first walker kat Jesco. Rizqin bila kat umah aje kerjanya menolak kerusi. Ada satu hari tu, dia jatuh terselit kat kaki kerusi. Apa lagi menangis lah. Nak belikan walker mcm tak sesuai utk dia. Mama ada review pasai walker ni kat entry sini. So mama decide belikan yang macam ni. Bukan main seronok lagi dia. Asyik keja menolak ajelah. Dah tak ada tolak2 kerusi lagi. Kurang pening mama. Kalau tak asyik risaukan dia aje.















2 comments:

h a p r a q said...

rasa nak lempang je muka rizqin tu...n korek2 mata dia...hehehe

rizqinhazim said...

semua orang nak lempang anak mama hahaha...mata jgn usik yer..mata tu buat org terpikat..mn pergi mesti org tegur matanya...dia pun klu tgk cermin..selalu perasan encem...tengok cermin je..gelak..

Post a Comment

Terima Kasih komen kat sini...datang lagi...